Sunday, January 30, 2011

InsyaAllah versi bahasa malaysia(Maher Zain)




InsyaAllah versi bahasa malaysia(Maher Zain) da ade..tak tau laa aku ni kategori cepat ke terlambat..tapi takpe lah,sape singgah boleh dengar..huhu..maher zain memang menepati janjinya untuk buat versi BM..lagi ramai orang boleh dengar dan paham berbanding versi bahasa omputih aritu..ni pon jumpe mase godek2 kat fesbuk..teruslah sharekan kat belogsepot jhawerangers ni..

***aritu mase Maher Zain datang Malaysia,menyanyi kat universiti tempat aku belajar lagi,tapi tak dapat pergi sebab ade kelas malam tu..tengok balik dalam TV je..hehe.



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

dyea irdina said...

sedapppppppppppppppp..sejuk tingga dengar

Mohamadazhan hjDesa said...

tnggu jaya punya album pula.hehe

mira_nas said...

meremang weyh bulu roma aku..

Sang Harima said...

Malam hok Ayzat kata terima kasih UiTM ke? Ha ha

zikeryhassan said...

best! tapi ada sikit pelat mat salleh nya.

jaya jr said...

dyea irdina:download teruss..dengar sepanjang hari

azhan:haha,maen suka2 je..xde nak album-albumnye..kui3

mira:ape kes nak meremang bulu roma:lagu bes kot..bukan lagu hantu

sang harima:dok tahu gok..bukan malam tu..malam ok aizat mari hujung minggu..adop kelas

zik:xpe aa tu..kire mantap dh bleh buat versi BM..huhu

buyat(bebola tomato) said...

Maher Zain datang UIA malam rabu la. ada study circle. haha