Saturday, January 29, 2011

balik kampug raye cina

entri 253 berbunyi begini
hari ni baru balik umah
umah kat terengganu
bertolak dari gombak
boleh tahan jauh jugak
bukan boleh tahan tapi memang jauh
4 orang budak
naek satu kete
turun sorang tinggal 3
turun lagi sorang tinggal 2
turun 22 tinggal kosong

APE KES???

kereta ditinggalkan di tepi jalan
sebab keret rosak di atas jalan
pedal minyak tak ditekan
tapi bunyi ngauman enjin gile2
langkah terawal menelfon ibu bapa
nasib baek da dekat bumi terengganu
boleh laa ditolong jemputkan

sampai umah macam nak tido je
maka kite tido je laa..

***release tension..hal sticker kereta pon aku tak setel lagi nak tambah ni satu lagi..memang tak bertambah laa nasik aku bile makan kat kedai pasni..aduhh,sakit kepala ku



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

Rie Zarchry said...

sabo je la, en oppa!
janji boleh balik kg..haha

zikeryhassan said...

cobaan. sabau je la

+dieabella+ said...

ala sian dia...sabau eg...hepi holiday!

jaya jr said...

rei:haha,tu laa pasal.dapat samapi terengganu pon kire ok lah tu..kereta lama..sabor je laa

zik:cobaan,betol2..jom tengok pendekar bujang lapok

dieabella:hepi holiday gak..kui3