Thursday, November 24, 2011

lelaki dan kotak pensil


dalam ramai-ramai kawan aku ade atas bumi ni,macam-macam style ade..dalam satu hal tu,hal kotak pensil..aku duk perhati,memang laen amat dengan pempuan..jauh bezanye..nak sampai tahap sipi-sipi pon payah..ade yang buat bekas cermin mata tu jadi pencil case..ade yang letak dalam kocek seluar je..ade tu yang bawak pensil sebatang je kat tangan..yang ade kotak pensil tu tetap ade,tapi cukup sekadar letak pen sebatang dua,pensil sebatang ngan pemadam..pemadam tu pon kadang-kadang ade takde je..nak wat camne,barang mudah hilang

yang pempuan aku tak tau sangat,yang aku tau diorang ni suke mengembungkan kotak pensil diorang..hiasan tu pon kadang-kadang nak jugak diorang letak..keychain beruang laa,pensil ade kepala mickey mouse laa..klo nak banding dengan yang atas tu,makin rabak dibuatnye klo nak letak pensil ade kepala patung-patung bagai..wakaka

***2 tahun memang dah kire tahan lasak laa tu..klo boleh,sampai grad pon takpe..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

14 comments:

spirit lion said...

kotak pensil..
good..
:)
please visit my blog..

Syahida Hamidon said...

kalau pempusn tak bawak kotak pensil penuh2, lelaki nak pinjm pen, pensil, stapler sume tu dkt sape? l.o.l..=p

Aiediey said...
This comment has been removed by the author.
Aiediey said...

oit..pencil case I tak gemok2 macam tu pun..ingat budak tadika ke nak ade pencil kepala mickey mouse bagai..kekeke

Nurul Iman Rosman said...

perempuan kan selalu kreatif,

mesti lah ade hiasan2 tu. tehee! ;D

.imah. said...

biasanya perempuan nak barang barang dalam kotak pensel lengkap. sebab tu selalu kembung. kadangkadang pun ade je incik lelaki pinjam brg dr dlm kotak pensel cik perempuan. ;p

Mohamadazhan.com said...

haha..lelaki sempoi.malas nak teliti sgt benda2 ni...

Shaherah said...

kotak pencil shera sama macam gambar kat atas.. tapi tak suka yang kaler2.. suka plain hitam.. kalau rabak gitu.. baik beli baru.. shera pernah koyak.. tapi shera jahit balik.. ehee..

shera ske kembung2.. semua lengkap.. gunting gam.. haha.. ^_^

zikeryhassan said...

perkara wajib yg perlu ada dalam pencil case aku pen, pensil, pembaris, pemadam, stapler, marker. so far tu je la.

kenapa penuh? sebab aku tak suka pinjam barang orang dan practice untuk jadi cikgu nanti.

macam panjang je aku komen. haha.

cimOt said...

aku kalo boleh nak pensil case paling kecik!dpt letak pensil-1,pen-1,pemadam-1 n pembaris-1.tak kuase aku nak angkut yg bosar2..

jaya jr said...

hehe..semangat je semua komen bile cakap hal2 pasal gender ni..kui3..kotak pensil dulu,lepas ni pasal tisu pon jadik..

Sang Harima said...

Macang kotok kalang aku hok ilang mule je Mat..

izzana said...

haha pelik jugak kadang2 lelaki kenapa tak suka pakai ktak pensel feminim sangatkah?

jaya jr said...

SH:haha,tu aa..mu punye biru,aku belang2 sket..

izzana:tak boleh feminin sangat..sakit mate nanti..kui3