Wednesday, November 9, 2011

2-1 pon jadi laa..menang jugak


menang 2-1 lawan thailand petang tadi..tengah-tengah layan game tu,emo memang laa emo..bengang pon tak tertinggal..cemas campur-campur ngn bodo kat mulut tu ade jugak..wakaka..lepas penat menunggu akhirnye,dapat jugak rase menang tu..haha..tunggu 13hb ni pulak lawan kemboja..klo lawan kemboja pon takut-takut lagi nak skor gol,memang nak kene emo lagi skali laa puak-puak ni..

***penyokong tunggu mase je kot nak lompat walopon duk kat kedai orang..klo kedai sendiri naek atas meja jee terus..takde sape nak marah..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

[k]o{q}i[n] said...

kire ok la tu...

Chuu Muqhlis said...

tahniah malaysia :D

Cik Eliza said...

boley lah. dah sebaik mungkin kan.

Nur Aizureen Md Zahir said...

tak sabo nk nengok next match :)
hope team kita bley menang !
1 Malaya penuh berharap wo0oo ~~