Tuesday, November 1, 2011

seni menghias folio pendidikan seni



masa tetap berjalan..bangun pagi,makan tengahari,tido petang,makan malam,aktiviti malam,rehat malam..perghh,langsung takde aktiviti ade faedah...ko ni orang ke malaun?klo stakat nak ngabihkan duit mak bapak camtu je baik jangan jadi orang..jadi orang-orang je senang..orang-orang pon ade fungsi nak halau burung kat sawah padi..

tapi jangan salah anggap pulak..tu contoh je..aku rase tak ramai kot buat rutin bangun pagi,makan tengahari,tido petang,makan malam,aktiviti malam,rehat malam setiap hari..seorang blogger takkan laa nak cerita aktiviti seharian kat blog,kompem tak muat..lagi pulak aktiviti harian seorang blogger berstatus pelajar ape laa sangat..pusing-pusing aktiviti same je..yang menulis pon bosan,yang membaca lagi laa bosan tahap gaban..sekali skala boleh laa

hari ni da masuk bulan baru..bulan 11..masa berjalan,umur meningkat..renung-renungkan selamat maju jaya..

***tarikh 1.11.11 ni mat salleh punye..Islam punye 4 Zulhijjah 1432H..lagi 6 kite nak raye IdulAdha..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

[k]o{q}i[n] said...

betul tu beb....

maCy said...

hik2 biar terkono owg2 yg asek ckp sal tarikh tu. keke

ct kamaliah said...

cantik jer tarikh semalam..;))

Teacher Koko said...

1.11.11 dh lepas...so wait for 11.11.11 at 11.11 a.m/p.m =b