Wednesday, January 11, 2012

majlis pelancaran jersi GATEM


daripada sebuah page kat Facebook,kini da ade 2 baju.aritu t-shirt kolar bulat ade tulisan tulisan...skang ni da ade jersi bola pulak..internetional tu yang penting..sem depan da sedia dah nk masuk tournament ni..tapi ni jadi model tak rasmi dulu..kih3..

***GATEM bukan sekadar page Facebook biasa..GATEM Gabungan yang paling macho dan berwawasan di Terengganu. Malah kalau hendak dibandingkan dengan Pemuda UMNO cawangan Terengganu, gabungan ini lebih dua tapak ke hadapan.ketua admin yang cakap ni..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

[k]o{q}i[n] said...

bakpo saing depmo hok tepi skali senyum koya gituh..?? huhuhuhhu

Siti khadijah said...

woowwww..hensem2..hehe =p

zikeryhassan said...

smart habis. aku nak satu bulih dop?

Ali Power said...

mak aih,gempaknye ayat tu

LUTFI SYAFIQ said...

hei broo. lama tak singgah sini. agak kurang aktif aku ni berjalan2, hehehe

Mohamadazhan.com said...

terbaik tu..haha.nasib aku org kedah...tidak order satu dah ni...

Sang Harima said...

GATEM FC hujung tahun ni panggil Real Madrid la ajak berlawan.