Thursday, January 26, 2012

lighter dan rokok


rokok tak bahaye..yang bahaye tu bila merokok..asap rokok pon masuk kategori bahaya..rokok ni klo diikutkan azali pembuatan die langsung tak bahaya..kite boleh pegang,boleh simpan,boleh buat perhiasan..tapi tu laa,jarang orang beli rokok sekadar nak pegang,nak simpan,nak buat perhiasan..tujuannye hanya satu,sebab nak hisap rokok..sementara lepas makan nasik kat kedai,ade lagi air tak habis minum,pekena dulu sebatang..ayat normal "lek aa,sap kok lu sebatang"

***orang kate,klo cek dan kumpul balik duit yang diguna buat beli rokok bulan-bulan,boleh beli Skyline..dah tu manenye Skyline orang-orang yang tak hisap rokok???aku bilang viva je yang banyak atas jalan >.<
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

mirmashi said...

hehe . bile x hisap rokok , duet abeh kat benda laen pulakk . x sempat save nk beli skyline . huk3

Bilik Hijau said...

yg penting bijak berbelanja ... utk rokok utk brg lain hehehe tapi aku pun merokok gak ...

Orked Cleopatra said...

At least boleh jugak beli viva dr xde ape kan...kidding, hahaha...btw, boleh nk merokok tp berpada2x laa...sebatang sehari sudaa..ni berkotak2x..sian jantung..lagik kesian org sebelah yg kena penangan asap..:P