Monday, January 30, 2012

hati heart < 3


gambar ni ambik mase jadi tourist guide kengkawan jauh datang beberape ari lepas..kebetolan aku pon memang bercuti sepenuh mase boleh laa jalan-jalan kejap ngan diorang..walopon hari hujan tapi kereta kan ade..tambah pulak aircond,memang takde masalah laa nak meronda-ronda dalam hujan..

selalu jugak aku datang sini..tapi majoritinye sebab menjadi tourist guide laa..setiap kali ade sedare jauh datang,member jauh datang mesti nak datang Masjid Kristal ni..hehe..klo malam pon cantik bile ade lampu keliling masjid..tapi kene tengok hari jugak,klo hari tu hari berjimat elektrik,takde lampu,datang melawat tempat je laa..nak ambik gambar tak cun..

***kompem sape yang datang ganu,mesti nak singgah sini..masjid ni jugak tempat Ally ngn Farah Lee akad nikah baru ni..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

[k]o{q}i[n] said...

selama aku duk ganu dulu, x penah lagi g situ...huhuhuhu

zikeryhassan said...

dah selalu ke situ. haha

Rozuan Ismail said...

cantik gmaabr tuh,x pernah pijak kaki dekat masjid kristal

ILA HonEyBuNNy said...

tak tau la bila nak sampai ganu neh..ehheh...

suka kata2 kt gambar tu..;)