Sunday, January 15, 2012

konvoi balik cuti semester 1,01/02


kuliah dah lepas,exam pon baru je lepas..memang da tiba masa untuk balik kampung..lupekan sekejap ilmu2 dunia yang memang takkan habis klo kite nak belajar..makin belajar makin banyak yang tak tau...

pendek cerite,dalam hati ahli konvoi memang risaukan keadaan cuaca untuk balik kampung..al-maklumlah,kite ni orang timur..belajar di bandar dekat dengan Kuala Lumpur..orang kampung duk kate,hujan sokmo dok breti-breti..tapi harini Alhamdulillah,Allah bagi rezeki dapat balik kampung dalam cuaca baik..nampak nak hujan,tapi sepanjang perjalanan tak hujan..ade sekali je gerimis kat Bentong.

dalam perjalanan ade suka ada duka..suka 1,sambil duk atas highway maen shooting gambar jugak..suka 2 dapat makan tengahari free kat umah sedare Syahid Haiqal..makan memang sedap..dukanya ade member jatuh motor sebab kat selekoh tu ade pasir..berjahit jugak laa dekat klinik berdekatan..

***bertolak pukul 8 pagi,sampai pukul 6 petang..semoga semua rakan-rakan diberkati,selamat bercuti.amin..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

9 comments:

[k]o{q}i[n] said...

mak aih... 10 jam.. lme gile..

Cik Aqilah Wardah said...

tahniah!!

selamat bercuti lah ye.. ;)

zikeryhassan said...

boleh la ziarah aku kat Besut ni. haha

Cik Ungu Kamila said...

wah dah start cuti. selamat bercutiii ! :)

RAIN90 said...

best giler orang dah habis exam,
aku blom lagi...adoii!!

cimöt said...

konvoi ganu laa ni..

ok slamat cuti..

zalikha nashuha said...

selamat bercuti!

jaya jr said...

koqin:banyok hal sket maren kt atas jalan..hu hu

aqilah:haha,terime kasih!

zik:besut hujan sokmo,bile rase nk mandi hujan boleh aa kot singgoh..huhu

cik ungu:he he,memang da start pon..cuti duluuu!!

rain:sabor2,nanti lepas exam cuti tetap menanti..kih3

cimot:a'ah,konvoi ganu..hehehe

zalikha:cuti3x

Meet Uncle Haire said...

selamat bercuti!