Wednesday, December 7, 2011

kesan pemanasan global


bumi sudah tua,bumi makin panas..panas sejuk tak tentu masa..macam skang ni..patut negeri pantai timur je hujan berterusan disebabkan angin monsoon timur laut..tapi kat KL pon hujan sama..siap banjir kilat lagi kat kajang beberapa hari lepas..bala di mana-mana..puncanya sikap manusia tu sendiri..

bumi makin uzur,tapi pakaian manusia makin singkat..makin tak cukup kain..yang panas duk berjemur tepi pantai tu dah satu hal..ni yang pegi majlis dalam dewan ade aircond keliling pon pakai baju tak cukup kain jugak..masalah-masalah..ni bukan kes pemanasan global dah ni,ni kes dah masuk kes menarik perhatian mata-mata lelaki..

***
perempuan....
20-30: mengancam
30-40: macam-macam
40-50: di ancam
50-60: dah tak cam...

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

10 comments:

Nur Aizureen Md Zahir said...

hikhik..
*terhenti sejenak*
betul apa kamu tulis ney !
sepatutnya bila ada aircond, makin tutup tubuh :p

zikeryhassan said...

aku suka part yang ni..

perempuan....
20-30: mengancam
30-40: macam-macam
40-50: di ancam
50-60: dah tak cam...

eLL said...

tak sabar tunggu 2012

[k]o{q}i[n] said...

style der entri ni... hahahaha

Nasuha Suhada said...

suka ini :

perempuan....
20-30: mengancam
30-40: macam-macam
40-50: di ancam
50-60: dah tak cam


p/s : tapi walaupun nanti sy dah masuk 50-6-, mintak2 ada orang cam lagi..

fany wany said...

haha!
cool gila :D

cimOt said...

mcm dah tak bertamadun je..

hazanis said...

hehehe cool...:P

Mohamadazhan.com said...

hehe...yang bawah tu lawak siot

fathiyyahISMAIL said...

betul2. setuju sgt2 ngan gmbr tu T_T