Tuesday, December 20, 2011

ella shooting video menyanyilah lalala


kebetolan ahad baru ni,alang-alang keluar breakfast pastu singgah laa kejap Taman Metropolitan Kepong ambik angin..tengok-tengok tasik..name komersil tempat ni Taman Layang-Layang..banyak kali jugak laa aku singgah sini..maen layang-layang pon pernah..tapi yang semalam siap jumpe Ella shooting video muzik Menyanyilah lalala..haha..candid-candid je..nak ambik gambar sebelah-sebelah tu macam tak sempat je..nampak gaye macam sibuk..

***klo aku ngn 3 org member berjaya menyelinap masuk MV Menyanyilah lalala kompem aku donlod simpan dalam laptop..kah3
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

5 comments:

[k]o{q}i[n] said...

ahakz...untunglah jumpa retiss...

caera puttih said...

waaa.. bagus2.. untung betul♥

starzieti said...

wah kemain, dpt jumpe artis. :D

zikeryhassan said...

untungla la retis blogger jadi artis plak lepas ni. haha

hazanis said...

untung lerr..:P