Thursday, February 11, 2010

frust..

xde ape nk cakap...lg skali aku bengang sebab liverpool klah..walaupon rombongan yg pegi kedai mamak agak ramai seangkatan dgn aku,masih x mampu liverpool nk menang..aku da lame bengang dgn boss liverpool..lineup mmgda x meyakinkan dan aku jgk frust dgn kualiti dan kuantiti pemain liverpool yg ade..bkn nk memandai,cume nk ckap kt cni frust..haha..penat kot jln pegi kedai mamak tngk bola..balik jogging plak tu..mmg berjaya aku membakar kalori2 yg diperoleh drpd roti canai dan teh ais limau...tp konklusinye aku marah dgn keadaan kelab yg aku sokong ni..arsenal pon satu hal,lwan chelsea ngn man u xde laa nk menang,tup2 lwan liverpool pulak nk mnang..liverpool lg bangang,lwan man u ngn chelsea menang,lwan arsenal bdk sekolah pulak yg kalah..pening2..dush3..tido lg bagus daa


gaya salah seorag penyokong liverpool time kene gol diaby..


OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

azurin nasir. said...

saya pun frust si CHELSEA tu boleh kalah dgn EVERTON. adeh . tak paham la .
diorang ni main mcm mane? *emo pulakk* hehe

jaya jr said...

haha..chelsea kne aa kalah..bru open cket competition..

Sang Harima said...

liverpul? balik la

jaya jr said...

balik?suke ati aku aa nk blik k x..