Sunday, February 20, 2011

buang laa sikit


lepas bangun tido pagi tadi,sikat2 rambut sikit pastu buat kepututsan,dah sampai masenye nak ke kedai menggunting rambut..alang-alang hujung minggu,boleh laa kluo jap..kah4x..



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

♥ηαβiLα Lαα♥ said...

rambut cam noh hujan ler der. ^^

Mohamadazhan hjDesa said...

salam bro,

sakit mata ka tutup tu.hehe

jaya jr said...

haha,ade je orang yang cakap macam noh hujan..padahal xnk buat camtu pon..kui3

azhan:x pon,saje tutp..nak tengok banyak mane nk kene potong

zikeryhassan said...

kalau aku cikgu disiplin, aku kerat free utk kau. keh keh keh

nur dhiya' aida said...

pandangan samar samar haha

yieyaw said...

mane gambo rmbut bru nye, mat??

jaya jr said...

zik:haha,ni laa cikgu..tapi xpe,aku grad dh dari skolah..ape pesen rambut pon boleh buat..kui3

nur dhiya:haha,kene samar2 sikit..baru nampak pon samar2..huhuhu

yieyaw:laa,nk tunjuk jgk ke??biase je..kedai tu x pandai wat..zzz