Friday, February 10, 2012

jom gi kuliah

semalam ade rasmi baju baru..baju ni dibeli minggu lepas..tapi semalam baru berkesempatan nak pakai..kebetolan ade jual mase kuliah mingguan kat surau dekat ngn umah tu..selalunye aku beli baju caca marba je..yg ade tulisan-tulisan,conteng-conteng..gambar katun pon ade..batman,robin,the incredible,robot dan macam-macam lagi laa..skali skala kene tukar angin jugak..bab-bab beli baju ni skali skala jadi lalang takpe..tengok keadaan..tengok fenomena yang ade kat sekeliling kite..




***limited edisen ni..takde jual kat kedai..jual kat tempat kuliah je..sape nk memang tak boleh bagi sebab belinye pon sehelai je aritu..

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

8 comments:

♥ Cik Zack's ♥ said...

sekali sekala kne tukar selera gak :) hehe

cimöt said...

eh smart!!! uia xdop jual ke??

girl with NO title said...

cntiknya .
bkn student tkleh bli ke ?

jaya jr said...

zack:haha,tu laa..skali skal mmg kene tukor jgk.x laa bosan tengok baju same je

cimot:mmg laa smart baju ni..rasenye jual kat tempat kuliah je..huuu

NO:hehe,sape2 nak beli pon boleh..cume nk cari tu yg limited sikit

Amely Afandi said...

ala nak satu :(((

Aween Md Zahir said...

nice one !

bolock91 said...

baju ni tokleh wak masuk toilet..sbb ada tulis nama Allah..

*haaa..kno beringak tu~

hijaubumituhan said...

assalam bro..ko punya baju saiz pew ea?