Thursday, October 28, 2010

feel free to drop by this spooky blog

nampak sangat aku bosan kan..da macam takde keje..saje je lah..suke hati lah nak buat ape pon bile da bosan ni..da laa malam ni hujan..rase macam ngantuk je..tapi ape kate tido je terus..sebab tido kan perlu untuk rehatkan tulang empat kerat ni..tengah kerja macam buruh kot skang ni..huuu

***apelah guna blog klo bukan untuk release tension..tulis merapu2 sikit..ni bukan zaman budak skola yang maen pukul2 org..skang ni zaman budak skola maen ngorat2..budak skola da tak pukul orang sebab nanti awek diorang marah..haha..


bagi kt awek bunga camni,,diorang nk terime ke tak???haha



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

5 comments:

zikeryhassan said...

tension ke mat?

jaya jr said...

haha..kool zik..saje..agaggaga

tieha ismail said...

eh bunga per tuh...???

yieyaw said...

bunge iris

jaya jr said...

tieha:bunga iris klo ikut yieyaw

yieyaw:hah,,tau aa layan iris leni