Sunday, October 17, 2010

baru ade LIFE

pagi yang sejuk,mandi,pakai minyak wangi sikit..bukan kate mandi tak sabun,tp bagi up lagi bau pagi2..haha..pastu gerak g sarapan..memang ini yang diharapkan untuk memenuhi pagi2 di hujung minggu..baru mantap beb..boleh laa rilek kan sikit jiwa aku ni..nak kate sampai tahap JIWA KOSONG tu tak laa..tapi kusut2 tu sikit ade laa..haha


BARU ADE life



muke tengoh dengor ade org gaduh..xtau laa couple ke dok..haha..

pa'an bace metro,shukri AR bace harakah..mane satu pilihan kalbu?

slipar buruk..tak dok duit nok beli baru..dush3

***juare ambik gambor arini pa'an,sebab die duk rilek je..haha..tp xpe aa,sebab die jadi drebar..aku jadi pemandu arah je..haha..papehal pom,makan angin pagi2 ni memang bes..sape kate dok bes,die takde LIFE...huhu




OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

zikeryhassan said...

sekali sekala lepak2 mcm tu seronok gak kan?

jaya jr said...

haha,boleh laa..release tension sket..

AiSyAh HuMaIrAh said...

best nya lepak2.. siapakah gerangan yg membaca harakah itu...hehehe