Wednesday, September 15, 2010

esok las puasa 6

salam,aidilfitri yang ke 6..semua hal raye da macam nk setel..lecture pon da nak start balik minggu depan..huhu..tapi masih ade gambar yang aku snap mase las2 puase aritu ntuk dikongsi menggantikan gambar raya..hangatnye raye taun ni sebab dapat dengar banyak lagu raye yang baru dan bes2..kui3..

ambik mase g beli sluor kt bandor..

cakap pasal puase 6,aku belum start pon lagi.duk umah ni susah sikit..bile balik U pasni,yakin boleh kot..hehe..berat badan macam biase,naek laa sikit musim2 raye ni..balik kampung balun makanan banyak2..tapi xpe,lepas ni kompem saudara nazirul ajak maen bola setiap petang..++ turun naek bukit boleh membakar kalori dalam badan..

***sori ye makcik,selamat beraye-6..



OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

rock giler mak cik tu...ni mesti helmet anak dia..lepas tu tak da helmet lain terpaksa pakai...hhee

miszAM said...

wow! rock la mak cik tu...