Thursday, July 11, 2013

pengalaman kerja di bulan puasa

takde kelainan,macam biasa..cuma yang berkurangnya masa tido..tapi untuk setakat ni laa..setakat puasa nak masuk hari kedua..tak tau laa kalau esok lusa sampai tempat kerja terus cari port baring..harapnye tak laa..walaupon budak-budak intern tak dapat penekanan khusus tapi ustazah sekolah menengah dah ajar adab-adab bermajikan..

kerja dekat syarikat ni tak bizi sangat..operator sume rajin-rajin..rajin buat kerja,rajin sembang..bulan puasa ni diorang pon kerja rilek-rilek je..orang kate intern kat sini bosan..tapi dari tarikh lapor diri sampai ketika ni,tak bosan mane pon..makin tambah pengalaman ade laa walaupon kadang-kadang buat kerja sama je..macam buat rutin makan nasi..

***harapannya puasa ni nak cuci hati..tapi tu laa,ramai sangat makwe update gambar bertelekung lepas terawih dekat instagram..
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

suhadah saad said...

keje kat company mana?? teringin nak intern kat situ, sbb tak banyak keje.. hahahha

http://ordinarygurl-sue.blogspot.co.uk/2013/07/salam-ramadhan-al-mubarak-malaysian-and.html

jaya jr said...

syarikat air..haha..terengganu..tak keje pon lagi,intern jugak