Monday, July 1, 2013

mencuci

sekali sekala nak jugak kene datang buang habuk..paling koman,bile ade orang tanye,lagi pulak kalau makwe yang tanye "ade blog tak?" boleh jugak jawab "ade"..tapi tu macam dah kuno..laman muka buku pon orang dah tak mintak..inikan pula blog..mungkin sebab ramai dah ade burung biru..tapi takpe,saje bagi peluang kat stalker tengok ape yang ade kat sini..kah3..


***jom shoot milky way 

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

3 comments:

Chuu Muqhlis said...

ade twitter?

Sang Harima said...

Woi, projek raya weh...!

jaya jr said...

chuu:ade..tekan je bagde tuitter kat tepi tu

sang harima:hor,wikend ni ah usul ke puloh..mase maen fuksa