Sunday, May 6, 2012

jangan buat isu gambar lucah

isu gambar lucah ni kite jangan duk layan sangat..ni zaman anak muda nak beralih arah kepada kebaikan..klo nak jadi geng mancing pon diorang nak jugak pegi kuliah..klo jadi geng ambik gambar pon same jugak,tetap nak cari ilmu akhirat..tapi lagi seronok tengok geng-geng artis beralih arah ikut ulama'..tapi nak wat camne ade je orang nak maen isu kotor..langsung tak laku surat kabor lepas ni..kite yang dah tau,jangan terus tertipu..kikiki..

untuk sape yang sukakan buah dan kehijauan


untuk sape yang sukakan bunga dan kekuningan


***daripada tunjuk gambar lucah,baik tunjuk gambar landscape..peace
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

[k]o{q}i[n] said...

gmbr aku pun ok gak kalo tunjuk... hahahaha...

Sang Harima said...

peace Amir Hasif..