Sunday, May 20, 2012

fire ring,gelung api (hot picture)


bile tengok orang buat kite rase eksaited..tapi bile kite dapat buat sendiri,lagi laa seronok dan eksaited..dulu pon klo tengok orang buat,tak boleh ambik gambar sebab tak mampu,tapi skang ni,bile boleh ambik gambar lagi laa puas hati..haha..

***entry takde kaintan ngn bola walopon kejap lagi nak sepak mula Final Liga Juara-Juara Eropah Bayern Munich vs Chelsea
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

4 comments:

Mohamadazhan.com said...

salam.pergh...terbaik bro! aku bab ambek gambar ni jahil benor.hehe

Jom baca kisah Anak Muda Kaya dengan JUDI

Yuni Aisyah said...

wah..!!camne amek gmbr cmnie..???leh tlg ajarkan...??

makin pro ek skrg nie.....byk pic yg cun..:D

jaya jr said...

azhan:haha,xpe jahil ambik gambar,jangan jahil pasal Islam..kui3

yuni:yang ni pakai,mode bulb..tekan lame sikit..yg api tu ade pakai berus gosok periuk..btw,xde laa pro,maen belajar2 jugak ni =)

Chuu Muqhlis said...

pki berus gosok periuk? curiousnye o_O