Tuesday, May 8, 2012

awan nano dan burung


burung cari makan,manusia pon cari makan..tapi manusia cari makan pakai akal..nak cari makanan yang berkualiti,bersih dan paling penting halal..nak dapat makanan halal kena cari pakai akal..bukan macam burung yang cari makan ikut naluri die je..yang mana boleh makan.die makan..sekadar nak bagi tahu,manusia selalu kalah dengan haiwan,tapi yang membolehkan manusia menang dengan haiwan ialah akal..

***berpesan-pesanlah dengan kebenaran dan berpesan-pesanlah dengan kesabaran
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

11 comments:

Chuu Muqhlis said...

mcm tak sengaja je burung tu interframe?

[k]o{q}i[n] said...

beautiful...

Anis Akhir said...

akal membezakan manusia dengan haiwan.. saya setuju :)

jaya jr said...

chuu:mmg sengaja snap banyak2 biar burung masuk frame..sebab burung mmg suke makan angin tepi tingkap pagi2..try shoot alih2 dapat..wakaka

koqin:saje try tembak pagi2..

anis:hehe..terima kasih singgah sini dan komen..

Cik Aqilah Wardah said...

hoho.. meh3x.. nak teka... mahallah mane ek ni?? erm.. yang bangunan kaler cm ni, bukan ali ke?? hoho...

*obsesali*

kakakakaka~

jaya jr said...

haha..salah tu..sini salahuddin je

zikeryhassan said...

nampak burung tu di photosop je.

jaya jr said...

burung ori tuu..klo aku maen potosop pon xkn laa sampai nak tokok tambah gambor..haha

emeliena said...

Assalamualaikum.. hmm, setuju. Manusia kena cari rezeki yang halal. Tapi zaman sekarang ni... entah laa. kann..
By the way, salam sahabat ;]

fakhri khairi said...

hostel kau ke? cantik doh

jaya jr said...

emeliena:salam sahat jugak :)

fakhri:haha,lebih kurang laa..cantik tu boleh tahan sebab hostel baru..kui3