Friday, May 4, 2012

Gabungan Anak Terengganu Macho


selamat pagi jumaat..ukhwah fillah abadan abada..tak kire laa kenal di alam realiti atau alam maya tapi kita ambik kira perhubungan kita sesama Muslim yang kita anggap saudara seagama..kat atas tu gambar seminggu lepas..buat kenang-kenangan lepas menang maen bola..nama pasukan GATEM..tu nama pendek..klo nama panjang Gabungan Anak Terengganu Macho..istilah 'gabungan' kat depan tu kita guna sebab kite bukan berkawan ngan geng-geng terengganu je..perak ade,kelantan ade..memang takde niat laa nak berassabiyah ni..hahaha..

hasilnye dapat juara divisyen kedua..tu sebab klo tengok gambor tu majoriti sengih nampak gigi..yang  macho memang diorang tak senyum,diorang kekal dengan wajah macho sedia ada..sekian untuk pagi jumaat..

***seronok dapat berlogokan tulisan jawi..tabik spring idea bernas designer logo GATEM.sape nak jadi ahli sila like page GATEM kat fesbuk..kikiki
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

2 comments:

Sang Harima said...

Bakpe Pipi dok pakai jersi nya?

jaya jr said...

hok dok pakai jersi gatem baru balik berambak..klo dok brambak mmg maen blake doh