Sunday, April 8, 2012

makna bacaan solat

SOLAT,sejak dari kecik lagi,ramai di antara kita yang melakukanya..tapi kite faham tak bacaan solat kite?macam mane nak khusyuk klo kite tak faham makna bacaan solat..ya,mungkin kite kate kite bukan orang arab..tapi itu bukan alasan..ade pula yang kate,saya sibuk,takde mase nak belajar dan macam macam lagi lah..tapi takpe,video ni akan menerangkan makna bacaan solat dengan mudah dan ringkas


***setakat tadi dah 117K ++ view video ni..jom laa jadi salah sorang daripada mereka..klo nak donlod terus pon lagi bagus..untung betol bile ade orang buat dakwah cara ni..alternatif kepada umat-umat islam yang malas nak beli buku,nak belek risalah Islam tapi suke tengok video :D

OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

1 comment:

Ary ariasputera said...

wah bagus ni... terima kseh...