Sunday, April 15, 2012

lagu ni ke yang kene banned?

nak dengar lagu tu dengar laa,tapi yang baik dijadikan teladan,yang buruk dijadikan sempadan..kan setiap rakyat malaysia diwajibkan pegi sekolah..dah tu ape guna pegi sekolah klo mende-mende mudah antara baik dan buruk pon tak boleh nak beza..dah laa lepas tu pegi masuk universiti pulak..yang pegi banned pon satu hal,banned kot mane pon aku tak tau sebab bile aku bukak radio ade je yang play lagu ni..masalah nye bile dibanned,makin ramai yang mencari sebab nak tau ape isu lagu ni..nasib baek budak kecik tak sampai tahap pandai nyanyi macam lagu pencinta wanita dulu-dulu tu

video

***aku bukan orang seni
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com

7 comments:

zikeryhassan said...

lepas aku dengar kau nyanyi, baru aku terasa nak lari dari rumah. bhaha

jaya jr said...

haha..mu nk lari ke zik?haha..xdok hal nye lah..bukan ke mu lari ke besut doh leni?

[k]o{q}i[n] said...

sedak boh sore demo... :p

jaya jr said...

kawe nyanyi dalam bilik je..bukan geng karok..haha

Eyka said...

sedap dy nyanyi..amboi! haha:P

ajar main gitar boleh? :P

Chuu Muqhlis said...

suke petikan gitar tu :)

warna kata said...

lagu ni kena banned sb dia cm bg galakan muda mudi lari dr umah demi kasih..
klu mak ayah bg kawen awal mgkin xwujud lagu ni..
kesimpulan: mak ayah silalah bg anak mereka kawen awal