Sunday, August 26, 2012

Aidilfitri saya tahun 2012

tahun 2012 ni raye tetap macam tahun-tahun sebelumnye..dapat jumpe hampir semua sedara laa..raya pertama kat Terengganu,raya kedua kat Johor..tahun ni dapat pakai baju teluk belanga..raye pertama kedua aku pakai baju melayu same je..haha

raye kat terengganu di kampung,raye kat johor pon di kampung jugak..tapi susasana desa tu lagi menonjol kat johor..seronok jugak laa..makan memang overload sikit..tak boleh nak ngelak..ramai sangat yang ajak dan paksa makan..rezeki jangan ditolak..

hidangan utama raya pertama..lontong..home made

sepupu di kuala terengganu

kumpulan marhaban kat rumah nyai..raya kedua

tahlil,doa selamat,perbincangan keluarga kat umah atok ngah

ni abang ude..hihi

layan budak-budak kecik nyanyi lagu kosong..

kumpul duit raye lagi kat umah atok-atok

makan cendol raye kat pontian,tapi pak teh yang belanje semua

makan angin seisi keluarga di penghujung penua asia,Tanjung Piai

sambung aktiviti kumpul duit raye kat umah mak ngah..kah3

aku baru perasan mende ni mase balik aritu..

***jumlah duit raye adalah rahsia..hihihi..sape dah habis puasa 6 anda hebat..boleh raye lagi skali harini..


OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com