Skip to main content

#9 Ramadhan | Gulai Tempoyak Chicken Chop

Assalamualaikum dan selamat pagi..pagi ni aku mengantuk..tengok kat depan tv ade bantal..macam istilah orang mengantuk disorongkan bantal,sambil-sambil tunggu Gulai Tempoyak Chiken Chop boleh laa baring-baring kejap..hahaha

Gulai Tempoyak Chicken Chop ni drama je sebenornye..drama bulan puase..memang kuno sket klo la kan tajuk cerite ni..tapi masuk dalam kategori boleh tonton laa..haha..cerite-cerite dalam kampung ni nyaman sikit dari cerite-cerita dalam bandar..aduh,lambat lagi laa nak pukul 11..


***mohon maaf kerana meletakkan gambar mengantuk hitam putih zaman 80-an kat sini..wakakaka

Comments

krole said…
nice gambaq tu...JJ le pergi lebih jauh cheee...hehehe
ketawariang said…
salam singgah pagi... :)

nice blog!

heheh ingatkn gulai tempoyak chicken chop tu makanan...tajuk cerita rupenye... hehe

Jom join ketawariang's Giveaway! : Saya nak hadiah dari ketawariang!
Fairuz Zainal said…
eh cantik gile gamba tu. siyes aku tak tipu. hoho
Aween Md Zahir said…
photo towh sgt laa ohsem ~!
kehkeh..

p/s : bodek nk duit raya :)
sempoi bro pic, macam model korea..haha.
Umie Nadhirah said…
cun sungguh gambaq hang ^_^
Umie Nadhirah said…
*thanks komeng entry rekaan umie yuk ngobrol tadi, lukenabeb.
Jahirah said…
layan cite tu....hehe...nice picca..:)
jaya jr said…
krole:haha,jauh mane laa sangat.pusing2 dalam ni jugak akhirnye..haha

ketawariang:hehe,tajuk cerite je..klako boleh tahan jugak dialek2 dalam tu..haha

fairuz:haha..baru nak warm up balik..hihihi

aizureen:kui3..tq.tapi sy bukan kakitangan awam..takde bonus..camne nak bagi duit raye..haha

azhan:haha,kalo korea kelah lagi..ni amatur je..

umie:hoho..xpe pagi ni rase macam nak BW komen2..hik3

aisha:haha,sape cuti duk umah boleh aa layan cite tu..hik3..btw TQ..
athirah ahmad said…
bnw pic tuh mmg nice.byk mksd.. :)
gudjob..!
dak eina said…
pinjam gitar! *ok fine komen xde kaitan ngan entry!*

oi JJ bangun2!! berbuka dh nie.. hakhak
jaya jr said…
misslanza:haha,banyak maskud ke..xtau pon..juz tembak2 je..kui3..TQ

dakeina:haha,pinjam gk ke?klo pandai maen ambik aa..hahabangun dh aa ni nk buke..mane boleh melewat-lewatkan berbuka.

kkoqin:terime kasih selamat berbuka pose bro..huhu

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...