Skip to main content

#11 Ramadhan | kotak iklan free

puase da masuk fasa kedua arini..agak-agak ape khabar amalan kite???harapnye semua baik-baik saja..untuk post kali ni,aku saje nak bagitau ade 6 tapak kosong kat sini untuk sape yang nak letak banner blog kasi iklan sikit..free je..tapi jagan laa letak iklan churp-churp ke,ape ke..aku punye pon churp-churp pon nak terbang jugak..tapi klo nak letak banner blog memang dialu-alukan..hahaha..

cume masih berkira-kira nak bagi berapa jam..tadi mase mula-mula letak bagi sehari terus..ade jugak rase macam tak aci jugak lame-lame ni..tapi kite timbang balik lepas ni..klo ade yang berasak kite bagi kurang mase..klo tak berasak aku stay die punye tempoh macam yang asal je..hik3..

sape baik hatinak belajar cara letak kotak iklan ni boleh pegi belajar dekat blog yang aku JUMPE ni..aku ni kategori malas je.cume rajin carik je..ye laa,ape susah..masuk google terus je taip tutorial letak kotak iklan..klo tak jumpe hasil korang bersara je dari gune google.com..hahaha

ni saje je..yang betol kat atas aa..haha

Comments

[k]o{q}i[n] said…
aku nk, tapi xde banner blog.. hurmm... mcm mne..??
Unknown said…
XDA BANNER BLOG =(
jaya jr said…
koqin:hehe..buat aa satu..klo tak jadi 'no image available'..hihi

finaz:adoi..camne aa..try aa cari tutorial buat banner..senang je..buat yg biase2 jadik dah..huhu
NadiRah said…
nad tumpang letak banner itik kuning yer... ^^
thnks...
NADIA RAJAMI said…
caner nk letak box cmtu jugak??..:)
jaya jr said…
nad:hahatumpang selalu pon xpe

dea:owh..kene pergi dekat laman web abcdead.com

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...