Skip to main content

#19 Ramadhan | kontest @ topup raye


assalamualaikum selamat sejahtera selamat pagi jumaat..pagi ni aku tanpa paksaan sape-sape telah buat keputusan..keputusan boleh dilihat dalam gambar diatas..tenggiling ni tak kisah laa..sendiri punye ke,keluarga punye ke,kecik ke,besor ke..motor,basikal kereta sume boleh..tapi nak kene nampak laa rupe tenggiling tu..klo ambik gambor dalam kete tak aci..

sebab kontest ni senang je..hadiah

topup RM 5 X 5 orang berserta review blog

follow atau like FB page tu optional je..buat post KONTEST BERSAMA TENGGILING,copy gambar kontest kat atas berserta dengan link entri ni(tapi aku sarankan korang resize jadi kecik sebab takut buat semak kat blog korang)pastu letak gambar korang pastu lagi cerita sikit pendek-pendek situasi gambar tu kemudian tinggal link kat ruangan komen ni..tu je..tag member pon OK jugak klo korang rajin..

kontest ni lebih kepada nak promosi blog secara kos rendah..korang share gambar pastu klo terpilih menang..tu je..sape menang kire dapat topup raye laa..aku contact balik..pemilihan mungkin bukan dari aku..tapi member-member lain..

tempoh : saat post dipublish - 26/8/2011(11.59 PM)

***1st time aku buat..perasaan menyediakan kontest adalah masih blur-blur dan kabur-kabur




Comments

Mindbreaking said…
mana nak cari tenggiling ni, hahaha
[k]o{q}i[n] said…
ahakz...style la der kontes ko...
Muhayat Ajwad said…
tenggiling ni ape mat? haha
Chuu Muqhlis said…
brader.. kau nak analogikan tenggiling tu sebagai ape sebenarnye? blurr =,=
Eady Minn said…
haha..macam best jugak kontest ni..tenggiling panggang boleh ? haha..
Anonymous said…
nak joinnn
fadzlynniza said…
nk join. tp cm leceh je. =)
lilypelangi said…
tak brapa paham lacmne nak join . huhu
SwEetForEst said…
nak join tapi kne carik tenggiling dlu..

^____^
jaya jr said…
haha..tuan blog mintak maaf dulu sebelom hari raye..tenggiling tu kiasan je nak buat tajuk..ingatkan orang paham..rupenye ramai yang konfius..

senang cite,kontest gambar bersama kereta @ motor @ basikal @basikal roda 3 @ buldozer @ bas @ lori..segala macam kenderaan laa..tapi klo betol2 ade gambar ngn tenggiling nak join pon xpe..
Eady Minn said…
dah agak dah..errr...malu saya dibuatnya..*blush*
btw..anda telah ditag ! agagaga..
anumuchan said…
wah good luck ye..
Unknown said…
nak jgk join tapi gua tkder tenggiling ler bro..
baru nak bergambar dengan tenggiling betul...haha. insyaAllah ada masa join =)
jaya jr said…
eady minn:haha..kesilapan teknika..sori2..wakakA

FMTY:OK saje je ni..terima kasih kak

peronda jaketbiru:hehe..klo xde takpe..nanti usahak nkontest yg lagi menarik

azhan:haha,aku x berani pegang tenggiling betol2..macam bahaye je..kih3
Eady Minn said…
Okay nak joinn...saje try..
Eady Minn said…
http://being-a-teenage.blogspot.com/2011/08/kontest-bersama-tenggiling.html
jaya jr said…
eady min:haha,masuk ni kompem dapat hadiah..tahniah2..hik3

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...