Skip to main content

#26 Ramadhan | Salam Pagi Jumaat

salam hari jumaat 26 Ramadhan..semoga sihat semuanye..tak kisah laa..yang selalu datang sini,jarang-jarang datang takpon yang baru datang..terbaca status seorang kawan,arini jumaat last untuk Ramadhan kali ni..huu..harap boleh berjmpa lagi jumaat-jumaat dalam Ramadhan tahun depan..mane yang tak sempat berbuka ngn kawan tu takpe,jangan risau..ade 4 kali lagi peluang untuk buat majlis berbuka..arini boleh,esok boleh,lusa boleh takpon tulat..

cuaca pagi ni pon sejuk-sejuk nak hujan je..untuk pengetahuan semau,tahun ni rasenye tahun ketiga dah beraye dengan blog..tahun pertama kodi @ koman gile je sebab buta blog lagi..tahun lepas video ni..takde laa best sangat..tapi rase macam nak repost video yang raye tahun lepas ni balik..hik3..lagu Salam Dunia..tahun ni mungkin ade kot..lepas-lepas ni sikit laa..hahaha..sebab lagu raye ni susah sikit nak cari kord..nak cari kord sendiri tak brape pandai..



klo nak dengar tekan,tapi klo hujan makin lebat pangkah je.HA HA 

Comments

Mek Nab said…
KLu nak nyanyi buleh x? eheheh

selamat hari raya wea..
maaf zahir je ek..
jmpt2 la dtg umah :)
tomatokering said…
hujan rahmat sudah turunnnn ;p

camat hali laye ! not bad gk suara *bakk duit raya ;p
Unknown said…
salam ramadhan yg terakhir :)
n selamat hari raya.. suara kamu boley tahan.. :) thn dpn msk la reality show ye !
Saif Sulong said…
this best bro. best bro..

*nak duit raye ;)
[k]o{q}i[n] said…
aku tggu ko balik gombak. ada benda skit nk mtk tlg...huhuhu...
Miszyuyu said…
yeay! * lompat bintang
Unknown said…
Selamat hari raya! :B

Macam same je gitar ko ngan aku....wakakaka XD
Unknown said…
selamat hari raya !!!

eh wewiiittt~ next time awk men gitar kte nynyi... =P
Chuu Muqhlis said…
ngee jeles betollah dgn org pndai main gitar nih >.<
Cik Purple said…
wah.. :) suke sgt kalau tgk org pandai men gitar..:) slamat hari raya eh! :)
fadzlynniza said…
=( tringat kat sumone bile tngok vdeo ni.hahahha. btw, best jugak brooo !

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...