Skip to main content

Posts

Showing posts from December, 2012

[gambar] outing di Kuala Lumpur Bird Park

digembar-gemburkan sebagai "world largest free-flight walk-in aviary"..boleh tahan besar laa..pnat pusing-pusing ambik gambar dalam tu..dekat 3 jam..burung-burung yang ade pon not bad laa..lalu-lalang atas kepala..nasib baik tak kena tahi berak burung je..sebab masuk sebagai pelajar secara berkumpulan,tambah tolak darab bahagi,tiketnye jadi RM15 je..

tak pernah sampai pon kat sini sebelom ni..rupenye dekat dengan ibu pejabat polis Bukit Aman..sebelah die pon ade taman rama-rama..maka ini laa antara hasilnye semalam..














***sape cepat dahaga mohon bawak air sendiri,simpan masuk dalam beg..air mineral 500ml sebotol RM4,air tin 150ml satu tin RM5,ice blended RM7-8..

konfiden

aku pon tak tau mane datang konfiden untuk buat benda ni..tapi bile boleh buat persembahan macam ni,rase rilek sikit kalau pensyarah suruh buat pembentangan dalam kuliah..

***nak ade band tu tak tahu laa..tapi best jugak rupenye kenal-kenal musician dalam kalangan student ni