Skip to main content

mari membilang hari

masih berjaga pada pukul 3.30 pagi sebab saje nak lepaskan geram lepas exam..nak kate bes,takde laa bes sangat..mate pon ngntuk jugak..tapi tetap nak teruskan jugak..kah3..klo tido mase nih kompem sangkut nak bangun subuh esok..dengan semalamnye tido lewat menelaah..tapi alhamdulillah semua usaha tidak sia-sia sebab rase macam dipermudahkan oleh-Nya mase exam petang tadi..

exam pon da habis untuk semester ni..cuti klo nak bilang secara sikit,5 bulan..klo nak bilang banyak,150 hari kot..kah3..boleh bayang tak ape yang nak dibuat dalam tempoh selama itu???jangan ade yang jeles nak cuti sebanyak tu sudah..yang dapat cuti je boleh cuti..yang keje kene pegi keje..huhu

tiket bas nak balik kampung tak beli lagi..malam ni duit dah keluar mase jalan-jalan kat uptown danau kota..esok nak ke lowyat agaknye..paling las nak balik hari isnin malam kot..ade mase sikit-sikit ni ronda-ronda kuala lumpur pon jadik..balas dendam sem ni tak banyak berjalan..terperap dalam hostel je..kire ok aa tu..

skan ni tengah tengok bola,BARCELONA vs ALMERIA..di minit 83, kedudukan 2-1..klo nak update result jenguk-jenguklah livescore.com..sekian..


Comments

salam jr ingat akak lagi tak heheh...lama tak membilang hari..tapi akak sedang membilang waktu untuk sampaikan hajat akak pada mak abah
Sang Harima said…
Selamat bercuti wahai sedar. Doakan saya disini sihat selalu. hmm..
jaya jr said…
kak hawa:haha,sila2x..perkara yang elok tak baik dibiarkan lame2x

sang harima:baiklah..saya doakan semuanye yang disana
NSFM said…
bestnye dah start cuti -.-" next week baru nk present psm grrrr.
Mario said…
wah...bagus betul ko...dpt result nnt mesti senyum je kan...Insyaallah
zikeryhassan said…
da cuti? ini tidak adill.
kalau kawen pun ank dah 4 bulan.haha.

apa lagi, jgn tunggu lama2..=)
jaya jr said…
nabila:hehe,selamat buat presentation..tenang2 aje..

mario:InsyaAllah..TQ mario..harap2 macam tu laa..usaha da buat,tinggal tawakkal je ni =)

zik:keh3..ucap laa selamat bercuti kat aku ni..kurang sikit jelesnye tu..

azhan:hehe,bab kawen tak masuk buku lagi kot skang ni..sabor2x

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...