Skip to main content

kenapa aku sorang blogger

kenape aku seorang blogger akan mengisahkan seorang budak masih belajar di sebuah universiti..dalam usaha meningkatkan kenalan-kenalan perbagai kategori umur dan jantina aku masuk segale macam jaringan laman sosial..haha..dimulakan dengan friendster,disusuli dengan facebook dan twitter..formspring,myspace,tagged tu sekadar memenuhkan email yahoo je kot..

tapi paling bes bile ade sorang roomate bermaen blog.die sorang je ade akaun blog ni..7 roomate yang laen takde..terpikir laa,ape bende boleh buat ngn blog?tapi sebab member aku ni ade jiwa sastera ngn seni lebih dari aku,aku pon cambes je laa bace blog die..ayat semua ade point nak ketawa..aku pon balik rumah cube buat akaun blogger..

freindstop aku letak sebab member aku cakap aku ni hantu friendster..dari friendster aku letak friendstop..senang..tapi skang ni friendster pon dah tak on duk layan friendstop..tapi aku tau friendster dah lame berwajah baru..blog lagi best sebab banyak widget boleh letak..bukan takat layout je..klo friendster dulu,duk maen tukar-tukar backround je..

bes ade blog ni,boleh kumpul semua skali dalam satu page..facebook,twiter,iklan-iklan sikit..nak tunjuk bakat pon boleh..nak tunjuk kaye pon boleh jugak..nak cari ilmu boleh,nak belajar menaip lagi laa boleh..tapi aku rase setakat ni friendstop takde lagi buat khianat kat orang..paling kuat aku membangkang je..sebagai anak muda yang ade blog,bleh je laa aku luahkan pandangan kat sini..harap-harap takde laa ramai sangat kutuk blog ni..kah3..

dalam usaha tak nak aku sorang je ade blog dalam kalangan member-member aku ,aku buat blog bersama rakan-rakan iaitu blog GATEM..sape rajin nak singgah meh laa singgah..kui3..blog orang-orang ganu..tapi semua masih baru ,semua dalam proses mengenal dunia blog..hihi..


banner pertama mase mula-mula start dulu..haha..aku pon

***aku buat entri ni lepas singgah blog brader ben..die macam nak pilih entri mane paling bes pasal tajuk 'kenapa aku seorang blogger'..area 100 words..tapi ni da terlebih,aku cancel je lah..haha..

Comments

rizal jabai said…
wahh best..nostalgia tol kalau nak cerita mcm mane stat berbelog nih..huhuhu..good luck bro!
zikeryhassan said…
aku buat blog sebab aku suke kepada penulisan. maka sebab tu la terwujudnya blog aku. huhu
jaya jr said…
nanad:haha,saje je nih..

ijai:aku tak masuk pon,aku saje je pakai tajuk..x pass nak masuk sebab panjang sangat..haha

zik:haha,ko memang..ade bakat cikgu..nak buat ringkasan mengajar,buat surat..mase ni laa nak berlath.hehe
scya lollita said…
CIK scya wat blog sebab ...sebab....aaaa , takde sebab -.-

bolehh kaa ?

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...