Skip to main content

antara 2 darjat punye video

japanese messi boy

madin ronaldo boy

ye,selamat pagi selasa..takde ape nak disajikan pagi ni sebab aku ni jenis sarapan warung je..haha..bab sarapan paling basic aku boleh buat telur scrabble,telur mata,roti bakor,goreng fries @ nuget,buat air milo,horlicks..maggi goreng mampu,tapi nasik goreng belom lagi..haha..yang laen semua cari warung..

tapi dua video atas tu saje nak share budak-budak ade cite-cite nak jadi messi ngn ronaldo..sebab ape aku cakap antara 2 darjat,messi jepun maen atas pasir,video pon kabur-kabur..training pon dalam bilik je..tapi si madin ronaldo tu macam high-class sikit laa..maen atas rumput hijau yang kat umah aku pon takde rumput camtu..ade gaye laa orang cakap..tapi kehebetan budak 2 orang ni korang banding laa sendiri klo rajin..aku share je..klo korang nak share pon xpe..aku da ade butang like ngn share kot..kih3 =) tak jumpa cari budak malaysia..klo ade aku letak sini terus..haha..klo ade bgaitau laa..g usha jap.

***entri arini aku terpaksa diBOLAkan walopon aritu baru cakap pasal bola sebab sang harima bagi header baru bertemakan bola..terima kasih sang harima..mamat ni laa yang buat aku start maen blog..banyak kali dah die tolong aku ni.bodek sikit je,boleh slalu header..klo nak harapkan aku buat memang tak jadi laa macam yang ade ni ataupon yang sebelomnye..kah3..kuno sungguh diri ini..sob2



Comments

Anonymous said…
Dah pernah tengok budak malaysia? wan kuzain.. mantap tu.... memang anak malaysia.. main kat liga USA... search laa.. :)
scya lollita said…
perghh . main ats pasir tu , kalo x puasr ati baling je psir kt mke lawan hahaha padan mke
Anonymous said…
header tu da lama ka
jaya jr said…
khuzrin:haha,da tengok tadi..mantap laa..umur da 12..bleh laa balik malaysia cepat sikit..

syca:haha,malaysia ok,tapi selangor tak..haha..sebab selangor tu bukan negeri kelahiran..kui3

maCy:xeh,baru je semalam..haha
Izyan Masri said…
BUDAK2 TU MAIN KAT ATAS PASIR KE APA?MCAM MAIN KAT KG PULAK XD
Sang Harima said…
Muzik hok Jepun tu sedap. Ha ha.
jaya jr said…
izyan:atas pasir laa..budak ni memang dari puak tanah kot..hihi

sang harima:haha,tu kate..macam maeng genk dh oor..layan molek..
Penulis Rindu said…
main dekat pasir..cukup meletihkan..dah cuba dah
KABAKOGA said…
daftar skoloh lambat nih,,
jaya jr said…
abuluqman:memang ah..macam maen bola pantai..letih boleh tahan jugak laa..haha

kabakoga:skoloh ke dok tau..g skoloh sebab nk jadi wakil skoloh maen bola..haha
kemudahan bukan persoalan utama...nak at tak... =)
AnakPakZohar said…
main ats pasir.. haha.. XD
jaya jr said…
azhan:haha,betol dah tu..tapi budak jepun tu memang kelah ah orang ganu kate..haha

yadz:haha,pasir aje lah..budak rock memang suka maen pasir

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...