Skip to main content

pelita

haha,hujung minggu bosan2 xde keje ni update laa entri satu due..tapi nk ulas pasal ape,harapkan idea mase nenaip ni je..1,2,3,go..k,idea da datang sikit2..nk cakap pasal piala thomas yang malaysia kalah,x payah pon xpe..bkn sebab x tau @ x bengang,tapi x mau ulas pasal ape yang org semua da tau..penat je laa menaip klo buat jugak..cakap pasal aktiviti hujung minggu suda..

kt area KL rasenye ade jomheboh hari ni..dekat putrajaya..haha,klo aku ade dekat2 situ,pergi melawat jugak kot..cakap pasal jomheboh ni,aku pernah buat satu perkara yang agak melampau laa..pegi 2 hari berturut2..haha..hari pertame pegi jalan2,beli laa barang sikit2..hari kedua aku pegi nak tengok konsert..peh,klo duk berjiran ngn bukit jalil xpe,tapi hostel dekat PJ..mencabar jugak laa nk pegi ke bukit jalil tu..sebab xde kenderan persendirian,naek bas sampai stesen universiti,naek lrt pastu transit kat masjid jamek..peh...org berduyun2..bleh pulak aku buat camtu..

tapi suke laa dapat ambik gambar..haha..ambik gambar ngn nurul shuhada & diana danielle..pastu mase pegi solat,jumpe wahid senario..die sorang je figura yang selalu menapak kt surau tu..yg laen x nampak sangat...harap2 ade laa ramai selebriti macam wahid ni..bagus je tengok wahid camtu..semayang pon x terburu2,tunggu berjemaah..ramah,rendah diri..boleh kate warak laa..huhu..

cerite pasal jomheboh pulak..yang tajuk 'pelita' tu apehal???haha,langsung xde kene mengena..tapi tu tajuk lagu A.P.I @ angkatan pemuda indie..++ da jumpe kord gitar,boleh laa try..huhu..

sekian,jumpe lagi...



Comments

Unknown said…
wah..bagus lah kalau solat boleh dijaga juga wlpun artis~kebetulan...sy pun ada cerita pasal solat kat blog sy.hehe
Sweetie Fafie said…
alhamdulillah..bgus wahid..wahid mmg baik ..:)
Alhamdulillah...kdg2 jom heboh ni bile banyak sgt program semua yg pntg lupa...pdhl kemudahan ada..semoga semua akn jd cam wahid..amin
jaya jr said…
iqbal:ok.kejap lagi pegi tengok

fafie:tu laa,wahid baik..hehe

hawa:betol,surau xde laa jauh sangat..klo da VIP,selebriti,mesti da ade tempat rehat,lagi senang..
bagusnya wahid! :)
alhamdulillah.
NurSya said…
hmmm..bgus la wahid senario..ikon yg patot d contohi sume artis2 kat mlaysia ni..hmmm.. :)

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...