Skip to main content

hari ni berpeluh2

penat gile ari ni..dengan semalam tido dalam keadaaan x puas hati kenangkn malaysia kalah ngn jepun..pagi tadi bermula segala aktiviti..
  1. ade urusan ngn sepupu pasal nk tukar name kete(skali kensel)..sebab tu x blogwalking pagi
  2. sebab bengang kluo xde buat pape,aku cari makan..makan nasik kerabu mintak nasik lebih.
  3. lepas tu aku lepak umah kawan sebab die nak bagi cd game..
  4. mase nak balik tengok ade kompuond MBKT dekat kereta..zzzz..kompound pukul 11.00,aku masuk kete pukul 11.15(sumpah x berbaloi kene kompaund)
  5. balik umah lepak kejap..
  6. pastu kene klua beli makanan adik sebab abah aku pegi kursus..balik lewat,petang..
  7. lepas bli makanan pegi naek atas pasar payang cari tempat bayar kompound..pusing ntah brape kali baru jumpe...(xde tempat rendah sikit ke nk buat kaunter selaen tingkat 7 pasar payang??)
  8. lepas tu ambik adik balik skola..
  9. jap lagi nk pegi tengok kawan operate lutut kt hospital...(kawan lame smoga kamu cepat sembuh)
punca aku penat ari ni x laen x bukan sebab kompund tu dan pusing2 mase nk bayar..grrrrr

Comments

myQza said…
wah! panjang scedulenya.
Helmet Putih said…
moga kwn ko tu sembuh dan selamat dlm pembedahan tu...wahh anak mithali ko rupanyer yer....Good2
s h a said…
isk2...ade gak org lg bz dr sy...pe2 pon senyum selalu k...

semoga kawan jaya jr cepat sembuh...
miss hans said…
dpt kompaun??sabi yo r,..sy pn da pnah kna..lewat bper minit je..mmg bengang kott.
miss hunter said…
mmg berpeluh..hehe
Unknown said…
salam..tak apa kalah..hari ni mana tau boleh menang..
Sang Harima said…
Mat, denda mbkt takyoh bayor le..
Reen said…
penat btol ye kau?
tapi berehat sebentar bersama kit kat!
heheh
.::WaNiE::. said…
huih hebat haritu kene kompaun aritu gak bayar
XYZ said…
JJ... list baek punya...
mane tau ade awek nandos bace blog ni... boleh terpaut dgn blogger berhati suci...

oh wowwww... =)
jaya jr said…
tedi:memang pangjang..huhu..

eddy:tdi da tegnok kawan tu..die cakap x lame ambik mase nk sembuh..

shee:huhu,senyum sokmo...

puan nurhanis:memang da sabo,klo x lame cari tukang saman tu..

wawa:berpeluh dan berpeluh lagi

kak ina:skang ni 2-2..cuak2

sang harima:abah aku suh bayor gk..kene g aa

reen:haha,kit kat bes..

wanie:memang aa..x suke ade masalah ngn MBKT ni..

syima:rm40,tapi ejas2 dapat rm10

miss XYZ:haha,xde maknenye..
Era said…
ini aktiviti harian eh?

rumusan ..=)
FCUTEAM said…
peluh-peluh macam ni kene minum slurpee.. ^___^




baca dan komen ape je disini
>> Cara comel dan meriah untuk tunjukkan mood anda pada pengunjung blog
hans said…
malaysia dah menang lawan denmark
annadzirah said…
waduh waduh.
kesian kamu ya..

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...