Skip to main content

teknologi yang dibiologikankan

hari ini rilek saja..rutin berjalan macam biase..cume tempat aku berpeeluh ari ni kt taman..haha

jogging dekat ade rmai orang sikit..baru ade feel..rugi aa beli kasut baru tapi jogging

sorang2..huhu..lepas jogging minum air 100+ bagi fliud dalam badan balance balik..tetibe j pikir

pasal bio..sebab asalnye,mase skola dulu agak minat bio..boleh tahan laa..tapi bile masuk u,dapat

engine,da x consider sangat bio..


tapi malam ni lepas aku lepak dlm jangka mase 4 gelas air ngn member2 kat pantai petang

tadi,aku terima satu berite..bukan berite jugak,cume buat panajng entri j..haha..aku dapat tau

aku terpilih untuk kos BIOTEKNOLOGI ntuk buat degree..cuak jugak..masih

blurr..haha..terkenang minat lame ku terhadap bio..tp sepanjang 2 tahun buat foundation,aku

banyak fokus calculus,fizik,kimia..ape cerita ni ek???haha,mmg mencabar jugak ni..huh,,rilek

suda,terime aje laa pilihan pertame ku itu..miahaha..


dh,xde pape nk tulis..haha..jumpe lagi..


Comments

RasyidHamid said…
wei main camp da tetapkn kos ea???
jaya jr said…
da..
tp x tau ape gunenye..
ntuk PTPTN kot..
aku masuk sane still ade foundation lagi rasenye..
Unknown said…
tahniah......tahniah...akhirnya kebiolan menjadi milik anda..ops,mksud saya "biologi" menjadi subjek degree anda......


jap, 4 gelas air tuh cara baru untuk mengukur jarak ke? pergh.....mantap beb,leh create unit baru dlm sistem ukur-ukur....haha
jaya jr said…
4 gelas air..
klo lepak kt kedai,minum 4 gelas air agak2 lame x???
laem,so ntuk ukur mase laa..
hahahaha..
.::WaNiE::. said…
wwahahah

good luckk
jaya jr said…
terima kasih..huhu
Veraa said…
bio.. bio.. saya pening study bio.. hehehe
anwy, kos biotek tu kos yg bagus.. good luck k :)
jaya jr said…
bio memang pening..
tp try j laa..
TQ =)
Anonymous said…
chaiyok2... =)
budak sihat said…
hey, congratz dpt 1st choice tu. and gudluck!
=)
jaya jr said…
terima kasih sume..
may Allah bless all of you too..
kazisha said…
all da besh yaw :)

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...