Skip to main content

idea hari ini

smart jugak pakcik kartun ni

hari ni sebab ade nk buat urusan surat menyurat ++ nk hantar sepupu kt tempat kursus die,aku bergaya metroseksual sikit..haha..metroseksual laa pulak..tapi metroseksual aku x sampai tahap aku beli pencuci muka kat supermarket @ watson..cukup sekadar kemas j..pakai jeans,kemeja@t-shirt,kasut..tapi satu mnde yang semakin melekat ngn aku ialah sunglass..haha..poyo j rase nk pakai spek..klo nk kluo,rase cam x bes pulak..agaga..


ni tips yang ntah pape..hahaha

metroseksual ni,aku pon x brape pasti maksud die sebenornye..aku cume paham,maksudnye lelaki yang nk bergaya..haha..pergi kelas nak smart2..baru market tinggi..maklumlah,awek dalam kelas,ramai..tapi klo dekat tempat aku aritu,dalam kelas xde awek..haha,kesian..tengok laa pulak tyme buat degree nanti mcm mane..tu hal kelas..klo nk pegi round2 pon boleh jugak bermetroseksual..haha..ni lagi hebat..mane yang kaye2,sah2 pakai mini cooper,paling koman lancer..walk-segen pon ok jugak..klo awek tengok,mampu cair jugak aku rase..

so,konklusinye kedai2 kat malaysia kene tambah diorang punye koleksi pakaian supaye senang lelaki2 yang metroseksual ni nak pegi window shopping,pastu shopping..agaga..dana nk ambik kt mane???tunggu laa elaun klo student ni..elaun parents sikit,elaun blajar sikit pastu save budget sikit2,boleh laa gune buat belanja..haha..pastu,klo nenek bagi duit tyme balik kampung da kene tukar ayat..

mase kecik2:

"nah,duit blanje buat beli sekerim"

bile dah beso:

"nah,duit belanje buat beli baju"

haha,macam tu laa dunia hari ni..tapi,jgn over2 takut2 menyesal dikemudian hari..huhu..salam..

Comments

Rie Zarchry said…
oit oit
lame tak singgah sini!
sehat ke?
Shahrul Yusof said…
perangai lelaki metroseksual = perangai perempuan
jaya jr said…
rei:okok je..sihat..hehe

sylarius:klo camtu,adakah beckham berperangai perempuan???
.::WaNiE::. said…
lelaki metrosexual sedap dipandang

tak ingin memiliki sbb takut gay

ahahaha larikkkk
Anonymous said…
biarlah encik jaya jr ni nak jd cmne pn... hoho
jaya jr said…
wanie:tu pon masalh,metrosexual ditakuti sbab gay..bahaye2

macy:jaya jr nk jadi terbaek..haha
shafiqa safian said…
xyah berkereta mewah kot, lau dah smart msti pmpn pndg 23 kali (klau sy la, tp klau pmpn lain tak tau)
akuvision said…
metroseksual, lelaki yang menjaga penampilan dan menggunakan produk - produk kecantikan untuk menjaga ketrampilan. Dilihat seperti gay, namun ianya tidak!. Antara ikon metroseksual antarabangsa ialah David Beckham, satu jenis lagi ialah Uberseksual, lelaki yang berketrampilan dan berjaya dalam kerjaya, menjaga imej tetapi tidak melampau, ikon uberseksual adalah seperti Doktor Fadzley!
jaya jr said…
akuvision:wah,terbaek info..aku tau metro seksual,uberseksual tu x sangat..tq2
cha said…
haha tunang i mmg i tak kasik metroseksual ni.mengarut je.i just love the way he is.tp kdg2 i suka ckp dorg ni gay hahaha larikkk gak mcm wanie.wanie tunggu i :PPP
jaya jr said…
haha,klo camtu org yg pakai smart2 xkan gay kot..
Rina Rossoneri said…
heeeee nak bergaya2 pun jgn sampai nmpk poyo yek, drp bley ngorat awek, terus awek nyampah haha
jaya jr said…
haha,betol3..naseb baek x jadi sampah teros..haha
Atika Ramlan said…
metrosexual just guys yg conscious psl penampilan.amek berat psl muka,kemas2.bukannya gay or sissy mcm ppuan.metrosexual selalunya stryle mmg bagus
Unknown said…
wa lebih skit dri metro..
jaya jr said…
haha..setuju ngn bloggerina/..
Unknown said…
ooooo bergaya sbb nak kasi awek cair ke?hoho :p
jaya jr said…
ctberboy:aku rase,aku mcm ko kot..haha

mrs. fiza:haha,salah satu dari sebab kot..haha,tp kekemasan memang penting..huhu

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...