Skip to main content

semalam aku tak tengok

jogging pagi jumaat sudah menjadi rutin mingguan aku..yess..cume yang kurang bes aku pegi sorg2 je..masih x berteman..haha..tapi kt taman tu ramai laa org..hari ni aku berjogging bersame budak sukan mane ntah..tapi perempuan...aku follow diorang punye group..xde laa bgtau nak follow diorang,juz ikut dari belakang j..ade cabaran sikit..x macam jogging sorang2..rase nak berenti j,terus berenti..x terbina laa stamina klo x dipaksa..klo dalam group,slagi x berenti ramai2,pakse jugak berlari..tu laa yang bes..

pastu rase lemah longlai mencari air..haha..padan muke..da tau nk jogging x bawak air..aku berenti petrol pump j beli air..sejuk sikit..beli laa 100 plus..baru nampak macam atlet..haha..jangan laa beli nescafe k,teh bunge k..tu petang2 tengah layan cerite ADAMAYA boleh laa..pekena skali karipap mak jah..memang terangkat laa jawab nye..

petang ni suh mak buat kuih..klo buat cupcake lagi hebat..

tapi malam tadi hebaat..fan liverpool x tengok bola..haha,ape punye serabai fan mcm ni..semalam aku x bangun pon tengok match liverpool lawan benfica..menang ..4-1...tu laa,slalu sangat cakap liverpool lopek laa,liverfool laa..tp,liverpool cool j..xde pon nak sibuk2..kan dah menang..agaga..boleh jugak merase semifinal dulu..hiahh,you never walk alone..tapi lucas menjadi pemain brazil sebenar,,

haa,tu j entri pagi ni..pasal jogging dengan bola..so,majulah sukan untuk pembaca blog dan blogger2 smue..assalamualaikum sebagai tanda penutup di hari jumaat ini..

nota powerrangers:nak harapkan blogwalking memang x kurus,baek kite yang pegi walking..haha

Comments

myQza said…
amboi! ngekor budak perempuan jogging ek?
scya lollita said…
lme x jog .
mst suda berat waaa~~~
Syazz Rahim said…
jgn pandang rendah pada Liverpool =)
jaya jr said…
tedi:budak sport pempuan bkn body macam model..smue body atlit bina badan..penat den nk ngikut..haha

hana:esok boleh jogging..haha
ku juga suka joging2 ni...tp berlari dlm bilik je.hehhh
.::WaNiE::. said…
ok majulahhh yeppp
Husna Zainal said…
pasni nak tukar la..blogjogging...!
motif.??tah..
zhrhtoodem said…
hahahahaa
pergi kelas jalan kaki joaging jugak tuh
hehehehehe
jaya jr said…
soffya:haha,mane2 pon boleh..

wanie:ye,semoga bertambah2 maju..huhu

husna:pon boleh klo nk blogjogging..

zara:hmm,yg tu pon kire ok jgk tu..secara tidak langsung
rutikeben said…
u'll never walk aloneeeeeee..yuhuuuuuuuu
alaaah sekali sekala menanG. OPS.
jaya jr said…
cdot:huhhuhhuh..

ruti:YNWA

lolly:haha,mmg kali ni betol2 menang..
HairiAks said…
Hi.. suka membaca entry ni & yang lain2... salam perkenalan... jangan lupa Follow blog hairi k..
jaya jr said…
teriam kasih atas komen dan suda folow anda..

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...