Skip to main content

grouping untuk EURO 2012 POLAND-UKRAIN

untuk peminat-peminat bola yang nak tau grouping EURO 2012 POLAND-UKRAIN


UEFA UERO 2012.

GROUP A ; Poland , Greece , Russia , Chech Republic .

GROUP B ; Netherland , Denmark , Germany , Portugal .

GROUP C ; Spain , Italy , Republic of Ireland , Croatia .

GROUP D ; Ukraine , Sweden , France , England .

dem group B maut gile..tapi aku rase fan German tak ramai yang risau sebab German selalu perform dalam kejohanan bola bola yang diorang masuk..fan Belanda,Denmark,Portugal kene risau sikit laa..CR tu walopon skor gile babi kat Real Madrid,balik kampung Portugal susah jugak nak skor..manusia biase jugak,cume boleh jadi Kapten tetap je laa..

***MALAYSIA yang duk kumpulan maut pon boleh lepas,ni kan pulak puak2 ni..makan bola,minum bola,tido bola

Comments

Mumystrawberry said…
wohoho xsaba nak tengok!
Farishah Hanem said…
aku sokong germany ! tak sabar nak tengok ! hehe :DD
L said…
walawey.. hahaha.. xtido mlm lg aku nt.. haha

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html
Ain Zulaikha said…
perlawanan bola ke ni? gerenti tiap2 malam berperang dengan adik2 , berebut TV.. haishhh T___T
btw, saya sokong jhawarangers!! hahahah :)
jaya jr said…
CWL:haha..tp kene bersedia mental dan fizikla laa..match mesti kol 2-3 pagi..kui3

farishah:haha..mane aci sokong team power macam german..kah3

L:haha,tu laa pasal..klo nk tengok kene jadi burung hantu laa sebulan..

AZ:xpe.xperlu risau sebab biase euro ni match die pagi2..semua da tido baru die nk kick off..haha..

eh,cam bes je sokong jhawerangers..tp jhawerangers x maen bola..kuang3

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...