Skip to main content

bangau oh bangau



pos friendstop yang ke 601 ni pasal gambar burung je lah..burung bangau..flamingo die lawn sket..burung ni aku jumpe kat zoo negara semalam..masuk free..pakai tiket komuniti servis..cakap pasal servise ni,las skali aku buat mase lepas SPM dulu..servis yang memang aku buat tak brape nak ikhlas sangat..nasional servis..mmg tak adil aku pergi pastu ramai member-member goyang kaki kat umah..

semalam servis kat zoo aku kene servis kat kandang rimau ngn singa..kah3..ikut laa korang nak percaya ke tak..tapi yang pasti aku memang bersih 4 kandang singe,2 kandang rimau,1 tempat pameran rimau..mase aku berus lantai sampai bersih tu rimau ngn singe ade kat sebelah,tapi ade pagar besi macam penjara tu laa..rimau ngn singe tu jadi supervisor camne aku bersih tempat makan,tidur,buang air die..kah3..cilakak lu rimau..tapi cube bayangkan klo takde besi-besi penghalang tu,mungkin takde entri ke 601 ni..

hurmm aku nak cite pengalaman semalam kat sini tak mmg tak cukup masa..cukup setakat general yang macam tu je laa..haha..sebab tu orang cakap pengalaman tak boleh dibeli,tapi boleh dicari..boleh buat cite kat bakal bini..baru laa bakal bini respek sikit..

***najis harimau lagi kaw-kaw bau die daripada najis singe..pening-pening

Comments

Niel said…
LAWA NYE GAMBAR TU~
SUKESUKE~
Fieza Sani said…
interesting lha..
aku xpenah pegi zoo negara. *sobs sobs
mana pic rimau singe bro...hehe
zaty said…
nice photo!boleh jdi part time photographer. :)
hehe, memang betul kan, pengalaman mendewasakan kita..:) what such a very great experience you've faced..

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...