Skip to main content

pergi KLCC suda =)



malam ni saje nak share aktiviti seorang diri kat KLCC..haha..nekad ni jalan sorang-sorang.bajet tourist pon ade..haha..tapi tu laa,saje nak ubah pandangan mate..asyik tengok orang kawasan gombak ngn wangsa maju je..arini betol-betol tunggu bas RapidKL pastu naek LRT pergi KLCC..hahahajat nak ke sana pukul 10-11 pagi lebih kurang..tapi sebab hujan,pukul 12 baru start jalan..

sampai sane takde buat pape sangat,berbekalkan sebuah buku fotografi pemberian Saif Sulong,aku maen tekan je laa kamera tu..nasib tak baik aku ingat bateri ade banyak lagi..tapi rupenye da tinggal 2 bar..tekan tekan tinggal 1 bar..maen dalam sejam lebih gitu laa,bateri habis..huahuahua..mati akal..lepas tu baru star masuk kedai-kedai kat situ..ade laa barang yang berpatutan macam kat butik Uniqlo..boleh laa beli..tapi macam tak bernafsu nak beli-belah..sebab mindset nak jalan-jalan pastu ambik gambar sikit-sikit.huhu

cuace pon nak gelap balik,maka aku pon kene laa bersiap nak balik..jalan sorang-sorang ni bahaye lame-lame(haha,pempuan pon tak kisah kluo sorang-sorang)..tapi tu laa,nak bersembang pon tak boleh,jadi aku nak balik je laa..sebab tu aku rase jalan sorang-sorang ni ade faedahnye jugak..tak banyak kerenah..nak pergi pergi,nak balik,boleh balik..senang cerita..

***cuti skola..orang sesak jugak laa..awek pon ramai jugak..foreigner pon ramai jugak..macam-macam orang laa boleh tengok arini..orang KL nak jadi mat salleh memang tak boleh nak elak..ade je yang menyinggah anak mate..susah-susah..nasib baek aku tak suka ambik gambar yang jenis macam ni..hihihi..

Comments

zikeryhassan said…
tak ajak. kalau tak boleh aku teman. hihi
Fathiah Hamim said…
best kot jalan sorang2. pastu kalo shopping sorang2, rasa macam orang kaya. haha.
MissNadh said…
laa..nape tak ajak?kalau tak bole kite teman.hukk!
jaya jr said…
zik:haha,aku jalan laju-laju..takut mu dok dan kejor..kah3

fathiah:tu aa bahaye jalan sorang-sorang.duit cepat kluo..kui3

nadh:haha..tak bajet pon nak kluo..rase nak kluo,jalan je..hihi
Anonymous said…
nk jugak photoshoot kt klcc...uwaaa!!!
Chef Kampung said…
aku dh selalu jenjalan sengsorang kt KL tu. bosang. hahha
Chef Kampung said…
aku dh selalu jenjalan sengsorang kt KL tu. bosang. hahha
Qalbi Sakinah said…
xnak ajak cik putih g klcc ke ? lamanya xg klcc :(

jangan lupa singgah sini : coklat boleh menyebabkan kematian ?
aida4eva said…
aida paling suka KLCC!!

rindunya klcc :)

http://aida4eva.blogspot.com

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...