Skip to main content

memenuhi ruang tepi

ruang tepi ni tak boleh dibuat maen-maen..klo kene percaturan,ade yang boleh dapat ribu riban..sape tak nak ribu riban?mai sini cakap..tapi bukan senang..klo kene percaturan baru boleh..masalahnye,tak semua boleh membuat percaturan yang betol..same laa dengan aku..jadi sekadar mengisi ruang-ruang kosong..dari pada aku letak gambar yang kat atas die ade title "NYAWA SAYA" , "MY OXYGEN" , "CINTA HATI" dan macam-macam lagi lah,maka aku telah buat satu banner paling simple..kah3..THIS IS FRIENDSTOP..pakai 4 gambar dan ade 4 suku kata..senang..tapi sebab baru belajar,dekat 30 minit jugak..kah3..

sekadar pemberitahuan,kat sini baru ade banner..haha

***aku tengok orang buat,aku pon buat je laa..komen-komen tolak tepi..janji ade..da lame aku nak buat,tapi hari ni baru ade tenaga nak buat..selama ni tengok orang punye je.."NYAWA SAYA" , "MY OXYGEN" , "CINTA HATI" pon selalu jugak aku tengok,tapi aku tak nak buat kot..klo aku buat,mati aku kene bahan ngn member-member..

Comments

heheh...kalu jr ruang tepi..akak ruang atas gerak2..heheh..akak letak je iklan tu tak tahu nak link macam mana...sebab akak tak nak tarik orang bace blog akak sebab suruh up kn duit iklan :)

apa2 pun kita enjoy!
Nur_Shekyn said…
smart banner uh!!nggee^^
sjaa64 said…
waaahhh...lawaa banner gerak2 :)
Yuyu said…
fuhhhh...semat la banner tu...
sempoi bro...tapi kalau ada cinta hati baru kaw2..haha
jaya jr said…
kak hawa:hmm,camtu pulak..bukan kate tak nak duit..nak,tapi takde laa sampai banyak2...dapat sikit2 pon jadi dah..haha

shekyn:eyh?biase je kot =)

jaa:haha,gerok2 tu saloh..gerok baru betol sebab gerok skali je..haha

yuyu:pis yo..terima kasih..haha

azhan:haha,malas aa aku letak jiwang-jiwang..hahamane boleh menunjuk bab jiwang ni..kah3
Unknown said…
ceh dah pandai buat banner,smart2!
Mario said…
ko memang takde chat box ke weh...camana aku nak ucap selamat pagi...ekeke
[k]o{q}i[n] said…
ok je...smart... btw, tq sbb slalu jengah blog aku..
jaya jr said…
amir aizat:haha..baru belajor buat..selame ni tak pandai..kah3

mario:haha,ade laa..dari dulu bukak blog sampi skang ni,tak pernah buang lagi kot..sori laa klo lambat loading

koqin:haha..beres saja bro..internet ade,semua blog boleh masukk..kui3
Alia Natasha said…
kachakk nya banner dia :)
jaya jr said…
kui3,terima kasih =)

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...