Skip to main content

jalan2 nak ke tahun baru

selamat pagi =) =) =)rase da berape hari tak update blog ni..hehe,sibuk nak ke sekolah kot..langsung takde kaitan dengan umur aku yang da puluhan ni..kah3x..macam tua je kan..tapi sebelum tu ucap selamat tahun baru jugak untuk semua..tak sempat buat ape2 entri untuk tahun baru aritu..tapi yang pasti ribuan blogger kompem buat entri tahun baru..bapak laa malas ek tuan blog friendstop..

tapi nak share sikit hujung minggu ni banyak jugak laa aktiviti berjalan..haha..jumaat je da separuh hari berpusing kat KL..pegi lembah tengah je..midvalley..tengok stok2 terakhir jualan akhir tahun..bukan pegi sorang je..16 orang kot..8 bijik motor..cam best je jalan ramai2 camtu..tapi kitorang bukan mat rempit..huuu.tapi naek motor sampai 140..bukan mat rempit lagi kan???bawak laju2 sebab nak cepat sampai..haha


lepas shopping kat midvalley,pegi uptown danau kota pulak..time pukul 12 tu nampak jugak laa bunga api tahun baru..haha..walopon tak sehebat kat dataran merdeka punye..rase cam bes je klo dapat tengok bunga api kat dataran merdeka tu..tengok gambor dalam surat kabor pon da lawo..teruja jugak laa..kah3.padahal baru aritu tengok bunga api pembukaan sukan asia kat china..ribu-riban mantap..

ini entri tergantung..kene berhenti di sini atas sebab musabab yang tidak dapat dielakkan..sekian..haha


Comments

Unknown said…
Selamat tahun baru!!

Moga ada sinar baru untuk jaya junior!! hehehe
joonie-girl said…
selamat.. selamat .. ;)
zikeryhassan said…
shopping je keja kau kan. jeles! naseb duet aku xmsok lg.
jaya jr said…
kak fiza:selamat tahun baru jugak..semoga keluarga bertambah bahagia =)

sipendek:haha..selamat..selamat tahun 2011

zik:xshopping sangat pon..window shopping je lebih2..haha

dayang:yeah,happy new year too ;)
aya said…
happy new yearrr ! :)
Kak Amy said…
Happy new year..

Salam kenal amy singgah dan follow , jemput ke sinar raudah ye..
jaya jr said…
ayaa alyy,amy syaquena,rie zachry & fiesyaaChacha:thanx for dropping here..may 2011 will be more historic in ur life =)

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...