Skip to main content

InsyaAllah versi bahasa malaysia(Maher Zain)




InsyaAllah versi bahasa malaysia(Maher Zain) da ade..tak tau laa aku ni kategori cepat ke terlambat..tapi takpe lah,sape singgah boleh dengar..huhu..maher zain memang menepati janjinya untuk buat versi BM..lagi ramai orang boleh dengar dan paham berbanding versi bahasa omputih aritu..ni pon jumpe mase godek2 kat fesbuk..teruslah sharekan kat belogsepot jhawerangers ni..

***aritu mase Maher Zain datang Malaysia,menyanyi kat universiti tempat aku belajar lagi,tapi tak dapat pergi sebab ade kelas malam tu..tengok balik dalam TV je..hehe.


Comments

dyea irdina said…
sedapppppppppppppppp..sejuk tingga dengar
tnggu jaya punya album pula.hehe
mira_nas said…
meremang weyh bulu roma aku..
Sang Harima said…
Malam hok Ayzat kata terima kasih UiTM ke? Ha ha
zikeryhassan said…
best! tapi ada sikit pelat mat salleh nya.
jaya jr said…
dyea irdina:download teruss..dengar sepanjang hari

azhan:haha,maen suka2 je..xde nak album-albumnye..kui3

mira:ape kes nak meremang bulu roma:lagu bes kot..bukan lagu hantu

sang harima:dok tahu gok..bukan malam tu..malam ok aizat mari hujung minggu..adop kelas

zik:xpe aa tu..kire mantap dh bleh buat versi BM..huhu
Maher Zain datang UIA malam rabu la. ada study circle. haha

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...