Skip to main content

entri ke-3 tahun ni

pagi pertama kat Kuala Terengganu untuk cuti sem kali ni,aku try ulang balik skrip cuti sem sebelom ni..jogging pagi-pagi..da lame tak buat..sebab jogging pagi ni,aku akan buat bile betol-betol lapang je..klo pagi ni ade kelas,pagi ni ade kuiz,pagi ni nak kene anto assignment,aku prefer baik tak payah jogging..lebih baek berehat sebab jogging ni memang menyihatkan,tapi penat die tu tetap ade..klo tak cari air lepas jogging,tu namenye cari nahas..

tapi skrip orang-orang yang berjogging tetap sama..pakcik makcik yang jogging same je macam 4 bulan dulu..tambah laa sorang dua..budak-budak memang tak masuk bot sebab kene pegi sekolah menuntut ape yang patot..lelaki dewasa macam usia aku ni ade laa 4-5 orang..awek takde langsung.memang tak boleh harap..patutnye ade laa sorang dua..tak pon klo yang datang,ngn pakwe..lawak antara benua betol bile pakwe jogging ngan awek..lari-lari ayam je.



***taman untuk maen layang-layang takde lagi kat Kuala Terengganu..sebab klo nk maen layang-layang macam ni,tepi pantai da di kira port yang terbaek..

Comments

[k]o{q}i[n] said…
awek2 sume membuta... x pun siapkan sarapan utk laki dia...
Anonymous said…
dah lama tak jogging... balik umah ni, nak jog la..hehe
cikshahida said…
untungla dah cuti.boleh joging smbil men layang2 tepi pntai.bhahaha
Unknown said…
leceh klw jog ngan awek..lembap cam taik dorg ni

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...