Skip to main content

haha..buzzday..

fuh~~~hembusan nafas lega daripada aku..rase mcm sesegar udara kt taman awam batu burok yg aku pegi berlari-lari anak tadi..haha..baru balik jogging ni..saje rilek2 depan laptop..tunggu nk mandi..hari lagi satu pagi yang aku gunakan dengan sebaiknye..nasib baek sempat bangun subuh walopon agak cerah..agak je,blom cerah lagi..mlm td aku ingt nak tngk anak negeri aku maen basikal dekat copenhagen,sekali tertido pulak depan tv..penat j aku tunggu..

yang tengah j aku belom buat..huhu

nak cakap pasal aku lari2 anak tadi,penat jgk..sebulan aku x berlari..klo duk kt umah,aku cume work out bahagian tangan dgn perut @ abdomen j..xde laa nk suh jadi perkase mcm sazali samad atau malik nor..tp sekadar sedap mate memandang..hahaha..bes kan..sedekad dari hidupku,aku gemuk gedempol,sedekad lagi aku jadi slim laa skit..xde laa slim sangat..hahaha..sekadar boleh laa challange sahabat2 ku di padang bola..

berkait pulak,bile cakap pasal bola,maka adelah seorg sahabat aku yang jugak rumate aku ahmad nazirul@mubin..die ni klo x maen bola sehari,kompem dahi berkerut..haha..die lah jgk yg slalu turun paling awal..baru boleh reserve padang..sebab,kadan2 kat tempat aku belajo tu ade laa jugak makhluk2 x reti bahase..da tngk kami slalu maen kt situ,kt situ jgk laa die nk menyibuk..mmg laa padang untuk dikongsi bersame,tp padang itu masih luas di kawasan2 laen..trimas kepada mubin..haha..bersempena itu jugak,hari ni besday die..

SELAMAT HARI JADI KEPADA AHMAD NAZIRUL..HAHAHA

sambutan hari jadi bersame mubin..hihi

haha,sape x berkawan dgn mubin rugi..klo x caye,tanye laa ahli bilik2 ku..semue gembira dengan mubin ni..las,semoga panjang umur,murah rezeki diucapkan kpd anda..

p/s:di hari yg baek ni,mari lah kite memperbanyakkan selawat ke atas rasul kita,nabi muhammad S.A.W(",)

Comments

anummss said…
eppy besday tok yang sambut besday tuh eh..
hehehe...
(^_^)
Yatre Hayati said…
at least bersenam jugak la bhagian abdomen tu kan...aku jari ngan mulut jer...kunyah2...
p3perak said…
McD kat sebelah MPKT ke, brO??
zaiMi said…
hepi besdy mubin. heheh
jaya jr said…
hayati:ok laa tu jari ngn mulut pon exercise..haha

p3:ape klas sblah mpkt,baek kt sblah mydin..tp gambar ni dkat mcd laen..haha
p3perak said…
McD kat area mydin tu 24 jam sesak.. tak suka.. tak suka.. bila nak belanja Prosperity Ayam?? sempena bsday mubin tu??
hahahah...

gtau mubin, blnja p3 mcd pasni..
Sesopie said…
epy besday untuk si mubin..walaupun x kenal nk nyibuk gak..=)
jaya jr said…
xpe2..
anybody can wish for him..
huhu..

Popular posts from this blog

lu sakai

aku x suke orang perasan kaye..klo kaye sangat beli smue aset israel,yahudi tolong umat islam palestin khususnye dan secara am umat islam seluruh dunia..

about me kene duduk atas

hari ni,malam ni update berkisar pasal jantina..apesal pulak jantina..sebab ade slah faham mengenai jantina owner friendstop aka jaya jr..macamane boleh jadi macam ni??susah pak cik nk expelen..huhu..ade beberape faktor kot.. warna blog :aku suka warne yang terang2(++ ade button)..belang2 pon ok jugak..hehe..biase warne yang sinonim ngn pempuan warne pink..x pon warne lembut macam ungu violet ke,biru turqoise k..tapi warne2 tu satu pon xde kt blog aku kedudukan about me :mungkin salah aku jugak kot..aku letak mnde tu bawah sangat..xde laa bawah..tengah2..pastu gambar nye pon kecik je..mugkin ade yg x perasan..skang ni da up naek atas.. nama :aku rase jaya jr tu da melambangkan macam lelaki..adoyai..x rock aa mcm ni..haha..name ni same ngn jersi futsal aku..kebetulan ade kawan buat name 'MEDE JR'..aku ikut jadi JAYA JR..hehe so penjelasan telah dibuat..tiada keraguan,tiada kepalsuan bahawa JAYA JR ialah lelaki maskulin..hehe,maskulin ke aku??aku hentam je..haha..assalamualaikum ...

reunion lagi

ni reunion untuk kali ke berape,aku pon x sempat nak bilang..tapi yg pasti,aku pergi kali ni sebab nak jage hati member2 sebab aku da x pergi reunion awal cuti skola aritu sebab balik kampung..brape kali mau reunion daa..aku pon x paham..sebab friendship kitorang power tahap maksima kot..kah3... kali ni sepcial sikit sebab kite buat kat pantai..pastu member2 yang berjaya dikumpul agak ramai..dekat 30 org jugak..buat BBQ tu biase laa..tp special sikit kali ni buat tepi pantai..pantai ni agak jauh jugak dengan umah aku..tp xpe,aku yakin dengan kemampuan charade usang ku ntuk sampai ke sana..haha..samapi laa ke sane..ak x bawak bekal pape..bawak baju sehelai dua,sedikit sebanyak duit pastu gitar satu.. sampai sane da stat bakar2..khemah pon da pasang..memang feel mcm picnic aa..makan,minum,sembang..tu je keje..mandi pantai petang2 area pukul 6..haha..bes..tp picnic x dapat membelakang world cup..sampai mase,kedai terpaksa dicari nak tengok korea lawan argentina..lepas tu sambung picnin la...