Friday, April 19, 2013

undi


sebagai salah seorang 'first timer' untuk PRU 13 ni,memang tak sabor nak pegi mengundi..bayar ke,tak bayar ke aku tetap balik mengundi..sebab undi tu memang dah satu tanggungjawab untuk yang layak..ini kalilah..undi perubahan..sape nak terus bayar tol,sape tak nak pendidikan percuma,sape nak harga kereta mahal,sape nak minyak petrol mahal undilah dacing.. ***tengok laa tok guru duduk kat pihak sebelah mana..kalau nak pilih pasangan pon kite tengok bab agama,kenapa tidak bila kite nak pilih pemimpin..kalau takde lampu jalan,bulan malam boleh tolong suluhkan
OK DA SELESAI BACE,NAK KOMEN BOLEH,NAK LIKE PON BOLEH

www.tips-fb.com